Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette arrangement har allerede funnet sted.

Åpningskonsert på Norsk Radio- og Fjernsynsmuseum 22. mai 2020.

mai 22, 2020 @ 20:00 - 22:00

250,Kr

Som et resultat av koronaens herjinger i verden, må også Norsk Radio- og Fjernsynsmuseum rokkere på sine planer for 2020.

Åpningskonserten med Selbu Korensemble og Guren Hagen var planlagt den 22. mai, men avlyses på ubestemt tid inntil vi har klarhet fra myndighetene med hensyn til avslutning på dagens regelverk.

Den 12. juni hadde vi planlagt den første konserten i «Trekkspillet og gammeldansens Hall of Fame» hvor nytt æresmedlem Håvard Svendsrud og Ottar E. Akre skulle hedres. Også denne konserten avlyses og flyttes til senere på året.

De øvrige konsertene vil vi komme tilbake til så snart forholdene normaliserer seg.

Tradisjonen tro åpner vi årets sesong på Norsk Radio- og Fjernsynsmuseum med en konsert.:

Selbu Korensemble (Norgesmestre i 2019) har vært fast inventar de seneste årene og årets gjesteartist er Guren Hagen. Han vil fremføre egne sanger og sveipe innom Alf Prøysen i samarbeid med korensemble.

I tillegg blir det også muligheter for allsang.

Bordbestillinger gjøres direkt til Jan Erik på telefon 92253261 og husk, vi har bare 100 plasser!!!

Dato:
mai 22, 2020